Snor

Är gräsänka ! För första gången har jag lagt alla tre på egen hand. Ska erkänna att jag var lite nervös innan men tycker det gått bra. 
Tyvärr är jag genomförkyld och så även Ludde , han kämpar med täppt näsa och jag hör på andningen redan nu att det kan bli en kruppnatt😞, har laddat sprutan med molipekt, och lagt fram filtar för ev vistelse på altanen.

Det känns som det var länge sedan men nu är det dags att återigen Buzza 😄 ska bli roligt och välbehövligt 😂

Nu ska fläckarna väck 😃

Varit och handlat i dag men bara torrvaror och icke kyl och frys eftersom varorna fick va länge i bilen , vi kär handling av resten i morhon. I morgon skall även paket inköpas till Ludde till två syskonbarn och tre kompiskalas för Lammet. Hur det ska gå vet jag inte, ensam med alla tre?! Återkommer i frågan 😜

Kan ju inte låta bli utan har grävt lite idag med, inte liks lerigt och hårt där jag nu grävde, skönt. Alltså det ser inte så mycket ut för världen på bild men det blir bra ich kommer bli ännu bättre 😄

lite höstastrer och sen kommer det pioner och löjtnantshjärtan och annat förhoppningsvis redan i morgon. 

Idag var lite sämre matdag men ingen katastrof.

Jäklar va jag saknar baggen, riktigt mycket. Vi är i princip aldrig ifrån varandra. På torsdag kommer han hem igen 💕

Jobbsituationen är oförändrad, har dock fått veta att det är många kvalificerade sökande 😱

Kommentarer
Postat av: Therese

hörde från Veronica om idag, fy så läskigt! Tack och lov att allt gick bra!!!!! Kramar!

Svar: 💕
Tackan

2015-08-26 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0