Måndag

På torsdag är det inte bara Luddes 1årsdag det är också min6 månadersdag med lchf!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att även denna månad ska innebära ett litet minus. Sommaren har ju minst sagt varit svajig, i juni nosade jag på 102 och i augusti på 108😱. Många omstarter har det blivit men nu känner jag att jag är på banan igen, jag måste fortfarande tänka hela tiden och sockret lockar varje dag men jag vet ju att det blir bättre och bättre.

I morse visade vågen 105,7 så minus 2,1 kg denna vecka, känns kanon. 
105,2 vägde jag 27 juli så hoppet finns att jag fixar ett minus 😃

I övrigt försöker jag vara så fysiskt aktiv som möjligt för att skingra tankarna. Har påbörjat projekt rabatt. Vi har en lång rabatt på framsidan av huset den ska bli mer än hälften så kort och i stället bredare och lite vågig eller droppformad 😃
Herrejösses vilket jobb!!! Alltså marken är stenhård lera, vattna, gräva och vattna. 
Har hittills lyckats flytta kärleksörterna och rosorna, sätter tätt för att slippa rensa sen. Det blir bra. 






Jobb!!
Jag är så inställd på att lämna nuvarande arbete så jag vet inte hur jag ska klara av att gå tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0