Hopp

Alltså rent mentalt arbetar jag inte kvar på min arbetsplats. Vilken jäkla tjäftsmäll det kommer bli om jag inte får ngt av de jag sökt😱

Det handlar inte bara om att få jobbet, det ena är jag tämligen säker på att jag får om jag vill, men det handlar om lön och andra villkor också. Jag kan absolut inte gå ner i lön, vill helst ta ett rejält kliv uppåt. 

Jag har många fördelar med det nuvarande jobbet, 1 v extra semester och extrainbetalningar till pension, fördelaktig sjukvårdsersättning/ friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. 

Om hjärnan går på högvarv?!? 😳😃

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? Inom kommun låter det som? :)

Svar: Jobbar statligt men har min bakgrund i kommun och är nu ev på väg tillbaka
Tackan

2015-08-23 @ 20:19:44
Postat av: Anonym

/sockerkampen.wordpress.com

Svar: 👍
Tackan

2015-08-23 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0