Dag 18. Vad jag tycker om storbloggarna



Tyra !

Är nog den enda " storbloggen" som jag följt. Det är nog den första bloggen jag läste. Läste om den i den lokala tidningen och surfade dit. Detta måste ju va kanske 6 år sedan 😱. 

Det var väl typ en party och modeblogg som blev en affärskvinnas blogg som blev en blogg om en livskris för att tillslut mynna ut i en hästblogg!

Läser sporadiskt fortfarande men följer inte. 

Jag har ca 10 bloggar jag följer varje dag 😃 alla är " vanliga människor" inga kändisbloggar.

I perioder följer jag kändisar typ  Kitty jutbring, Malin Wollin, lchf ingenjören...

Jag tycker ofta det är tråkigt med för avancerade/ styrda bloggar gillar när det är äkta och inte så reklampåverkat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0