Dag 17. Så sköter jag mig i skolan!



Jag har nog haft rätt lätt för mig i skolan. Absolut ingen stjärna med toppbetyg men inga jätteproblem heller. 

Har alltid tyckt det varit roligt att skriva och läsa så det har nog varit till stor hjälp.  

 Jag önskar dock att jag lyssnat/ lärt mig/ brytt mig mer på högstadiet och kanske gymnasiet också när det gäller historia. Är så okunnig känns det som. 

Matte och jag alltså det är ingen bra kombination!

Som " vuxen" så har jag ju läst på universitet till socionom bland annat och då skulle jag nig säga att jag var ok. I perioder hårt studerande och i perioder mer villig att välja enkla vägen. Mitt engagemang är starkt kopplat till att jag tycker något är intressant . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0