Vikt

Kunde inte låta bli vågen denna v heller. Gör nytt försök denna v. På fredag får jag väga mig och sen måndag. 

-1 kg denna v, känns bra när det varit påsk och allt 



Det är 10 v kvar till midsommar ! Det är också 11 kg kvar till mitt frisörbesök. Jag klurar på om de två kan vara förenliga? Det är tufft att snitta 1 kg per vecka även om det är det man vill. Kanske går det om jag bara får till motionen. 
Det känns enklare nu när det blir ljusare och varmare. Vi är ju också ute mycket mera och liksom aktiva på ett annat sätt denna årstid. 

Jo men jag ska nog ha det som mål, 99 kg till midsommar :-) 





Kommentarer
Postat av: Anna

Starkt jobbat att gå NER i vikt över godisets största högtid!!! 👏 Imponerande! /Anna

Svar: Tack hade dock ett litet återfall på måndagen efter vägning
Tackan

2015-04-06 @ 21:27:04
Postat av: Jannica Enneby

Riktigt bra gjort att gå ner i vikt under påsk!!! Hejja dig!

Svar: Tack
Tackan

2015-04-07 @ 13:09:40
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0