Tiden

Tiden rusar och står still på samma gång!

En del privata saker upptar min kraft och tanke därav mindre bloggande. 

Bytte jeansen jag köpte, tog ju 46 men efter 15-30 min började de hänga så jag slog till på strl 44 😀
Här är bild på de i 46
Har en envis limpa/ bilring på magen som trosorna liksom vill rulla under hela tiden störigt. Tror dock jag får lära mig leva lite med den. Klart den ska bli mindre men ärren efter snitten liksom gör sitt till. Ska försöka fota ngn dag. 

På måndag är det 3 mån med lchf och det ska bli spännande att ta fram måttbandet.

Har min nya mobil nu, lite ovant men blir nog bra. 

Har ätit choklad, visserligen mörk 86% men typ varje dag. Gott gott. 

Mindre bra var att jag igår efter en härlig köttbit med vitlökssmör mätt och belåten åt upp typ 5 dl dillskruvar!! 

Idag är utmaningen kalas med tårta och sötsaker!!!! Bara kaffe för mig



Kommentarer
Postat av: CG

Heja dig1
Är det ca 15 kg du gått ner med LCHF eller är det även innan LCHF?

Kämpa på!
/C

Svar: Gör ett viktinlägg senare
Tackan

2015-04-25 @ 10:56:53
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0