Myror

Ingen blogglust infinner sig ! Styr med veden, snart är allt kapat. Bara klyvning och stapling kvar.  Hårt men härligt arbete.






Batteriet slut i vågen! Kanske hinner ladda upp sig till måndag. 

Jag har joggat, väldigt korta sträckor men mer än vad jag trodde skulle gå :-). Tyvärr så fick jag superont direkt efteråt i fogarna, jäkla skitfogar. 


Nya kompisar i hagen, älskart!!!

Cykeln skall provas snart :-) 

Ludde kämpar med tänderna, det har inte kommit upp ngn mer men han kliar och kliar så det är väl på g. 

Tussen krånglar numera vid läggning så det tar nästan 1 timme varje kväll :-( 

Lammet krånglar hon med vi har nu bestämt att man läser bok nere i soffan och sen går upp och lägger sig. Då ligger vi och pratar lite, sjunger och pillar i håret. Krånglet ligger i att hon är sååå aktiv eller vad man ska säga, såfort hon slappnar av somnar hon på 2 sekunder. Häromkvällen läste jag två böcker och under läsningen frågad det om i princip allt .. Varför har katter 4 ben, vad är det där, vart läser du nu, vad ska hända sen..... Alltså man blir galen . Sen sjöng jag och pillade i håret då säger hon snälla snälla mamma får jag fråga en sak till bara, okej sa jag. Mamma hur gör myror så de kan krypa uppför en vägg??

Alltså förstå vad det snurrar i det lilla huvet :-) roligt ,utmanande ,uppfriskande och utmattande .

Maten går ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0