Hepp

Lite smått nervös satt jag i väntrummet och läste Veckorevyn. Alltså herregud! Jag minns en tid där Veckorevyn levererade viktig information om ögonskugga, kläder horoskop osv men nu vilken jäkla sörja. Eller är det samma skit fast jag blivit tant? Jag kände mig i allafall rätt gammal och lite övermogen när jag tyckte synd om "ungdomarna" som ska läsa detta som en del i sin utveckling. 

Sen blev jag uppropad av en 25 årig supervältränad kille. Hur det kändes ? Ja hej och hå va kul. Iförd min nya fina träningstopp från Pierre Robert som jag buzzar klev jag ut från omklädningsrummet, ja jag hade byxor och skor oxå . Det tog ungefär 30 sekunder sen kunde jag slappna av. Han var otroligt proffsig, förklarade och var noggrann och rolig i en perfekt kombination . 

Först var det vilande EKG och sen upp på cykeln och sen vilande igen.  Cyklingen gick så bra, känner mig lite stolt rent av.  14 minuter och jag klarade alla liksom nivåer man skulle. Det var tungt och jobbigt men också skönt. När jag gick till parkeringen kändes det så skönt, inget på testresultaten indikerar hjärtfel!

Jag kommer ju liksom aldrig upp i tempo när jag går, och fogarna är inte redo gör joggningen. Men cykla det kan jag uppenbarligen :-)

Så nu ska jag leta träningscykel !

Igår på eftermiddagen var det min tur att få ögoninflamation , liiite svullen. 



Kommentarer
Postat av: Nilla

Vi kan ses i en spinningsal och jag lovar att du kommer att få en härlig känsla när du går till bilen :) Kan vara något för dig!

Svar: :-) ja vartefter så ska jag återuppta spinning.
Tackan

2015-04-09 @ 19:15:33
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Veronica

Skönt att EKG gick bra!
Trist med ögonen? Hur är det nu? Bättre sämre?

Ja kom o spinn på Nordic wellness! :D

Svar: Bättre.
Tackan

2015-04-10 @ 08:31:28
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Biggie

Härligt. Vad stolt du måste vara över dig själv :-)

Svar: Nja denna vecka har varit tokig.
Tackan

2015-04-11 @ 19:23:42
URL: http://biggieskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0