Varför

Postar ungefär 2-3 inspirerande, roliga och genomtänkta inlägg till mina fantastiska läsare varje dag!!! Eller i tanken i alla fall. Känner lite press att blogga, sen inser jag varför ?? Mina hundratals läsare eller är det typ 20 ha ha har hängt med rätt länge och just nu blir det glest mellan inläggen ni får ta det . Jag gillar er men det är för min egen skull jag har bloggen, lite dagbok/ kom ihåg och ja nöje. 

Jag har så många smarta bra tankar och vartefter ska jsg nog få dem på pränt men just nu är tiden en annan. 

Vikten har hoppat upp till 116,4 och där har jsg stått still över en v. Men jag ska ta tag i det sen. 

Väntar besked idag gällande pappa. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

För mej är det lugnt. Du bloggar när du hinner! ;D

Men du glömde rapportera vikt till BOL! Puss

2014-09-23 @ 11:22:53
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Anna

Håller alla tummar för din pappa! Varm styrkekram Anna

2014-09-23 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0