Dagar

Dagarna, nätterna, timmarna... Allt flyter liksom samman i en seg massa. Försöker flyta med utan att fastna med huvet åt fel håll. 

Han har kolik lilla kraken och Lammet visar en sida vi aldrig sätt. Hon är helt på tvären och konflikterna är många, försöker nå fram men svårt. Tussen är tussen, vår envisa bulldozer. 

Vi har tre fantastiska barn, de är friska och jag älskar dem över allt annat! Jag måste upprepa det för mig själv både nu och då. 

Livet är tufft just nu, men det blir bättre jag vet det. Det är mitt liv och jag har valt det. 

Vi var hos pappa igår, han är inlagd. Stora starka långa pappor blir väldigt små i en sjukhussäng och med sladdar lite här och var. Då ska man själv va stor och stark samtidigt som man bara vill krypa upp brevid. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hjärtat!! Love you! Dina barn är helt underbara!!
Förstår känslan där med pappsen! Skickar styrkekramar till honom! Mysiga fina L!

2014-09-29 @ 12:16:33
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Usch..vet hur det är med sjuka föräldrar...pappa var hjärtsjuk mycket när jag var yngre...svårt...tänker på dig ofta...men är dålig på att höra av mig och skriva på bloggen..ta hand om dig *kram*

2014-09-30 @ 21:25:18
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0