Linas matkasse

Idag kom ett mail med den matsedel som gäller i den kasse vi ska prova en vecka. 
Jag är ju som ni vet Buzzador och ska nu få testa Linas matkasse. 
Det började ju inte så bra då det visade sig att de inte levererar dit där vi bor. Vi bor visserligen på landet men inte riktigt i urskogen. Löst det genom att påsen levereras till min mamma och sen få jag åka ca 3 mil och hämta den där. 

Jag hade svårt att fylla i beställningen på nätet och fick ringa kundtjänst. I kundtjänsten fick jag ett fantastiskt trevligt bemötande.

Menyn känns lite spännande och lite konstig men det är ju lite det som är tanken att det ska inspirera till nya måltider . 

Väldigt mycket man skulle ha hemma tycker jag ..





Kommentarer
Postat av: Therese

Vi har också haft Linas matkasse en gång. Håller med om att det var väldigt mycket man skulle ha hemma...!

2014-10-29 @ 21:11:36
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0