Spalje

Är i princip liggande hela dagarna och borde alltså ha all tid i världen att blogga och kommentera bloggar men det blir liksom inte av. Va ska jag skriva liksom?! Idag har jag ont. 

Smärtan håller i sig men blir bättre när jag nu tvingar mig själv att ligga i soffan hela dagen och sköter medicineringen som jag ska.  Idag är planen att jag ska prova att åka och handla lite, det är helt tomt i skåpen. Jag hoppas att det går bra. 

Högst upp på listan står stödstrumpor, har haft det de tidigare graviditeterna men de hade gått sönder och så ha det inte blivit av att jag köpt nya. Men nu måste jag verkligen, högerbenet är värst som vanligt och ett tag trodde jag att det var en blodpropp . Ringde in för att få råd och vila i högläge och stödstrumpor på blev rådet. Samtidigt ska jag åka in om smärtan ökar, om det blir en rodnad eller svullnar kraftigt för då är det akut!

Har lite planer/drömmar inför sommaren vi får se om det går. Vill bygga en spaljé i alls fall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0