Kläder

Luddes första kläder

Men ett tag till näckar han inne i magen

Varit hos barnmorskan och järnvärdet var lite lågt men slipper tabletter än så länge, blodsocker var bra 4,4 och blodtrycket bra som vanligt men ja det kommer ett men!!!
Magen har typ exploderat och växt väldigt väldigt mycket vilket inte är så bra. Jag måste tänka på att inte äta socker, jag måste även göra en glukosbelastning igen blääää och läkarkontroll antagligen även tillväxt ultraljud. Sen ska jag träffa läkare för planering av snitt och för fogarna och fortsatt sjukskrivning. 

Så från och med nu blir det hårda tag med kosten!!!! 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det fixar du, det är onödigt att gå sta att bli sjuk under graviditet. Jag är inte så insatt själv dock, men det blir nog bra! Jag peppar och hejjar på avstånd :)

Svar: :-)
Fårfrun

2014-05-27 @ 08:59:03
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0