V 15

Känns som en liten katastrof, är bara i v 15+1 och jag trodde 15+4... Låter säkert larvigt och ja det är larvigt ha ha men varje dag känns viktig och man vill ju ha kommit så långt som möjligt . Fick BF den 2 september men eftersom det blir snitt även denna gång så blir det ju slutet av augusti. 
Har fått läkartid på fredag vet inte om jag sagt det, hoppas på en bra läkare. 

Annars såg allt bra ut med blodtryck och järn och vad de nu kollar mer. Hade den barnmorska som jag hade absolut första gången med Lammet, var lite roligt. 

Tog upp vikten lite men hon tyckte jag var såå duktig som kämpade på!! Ja så jag får väl traggla på bara helt enkelt. 

Sitter nu i personalrummet på dagis och har lämnat Tussen för första gången. Lammet kräktes i bilen på väg till dagis, tror hon blev åksjuk då vi inte ätit ngt eftersom det skulle vara frukost på dagis . Kollade nyss och då var hon pigg så jag håller tummarna. 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oh no! Familjen Andersson ligger ju däckade i magsjukan..! :(

Svar: Ja och här med nu!!!
Fårfrun

2014-03-11 @ 11:45:02
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0