Smärta

Alldeles fruktansvärt ont idag. Högra sidan är värst och idag låste det sig så pass att jag vare sig kunde röra mig fram eller tillbaka. Som tur va satt Lammet och lekte med en docka och Tussen tömde ett köksskåp. 

Får sån ångest av smärtan och rädslan att jag inte ska orka. Har bältet men tycker inte det hjälper utan känns snarare obehagligt. Vetekudde och alvedon funkar skapligt men i morgon måste jag ringa läkaren. 
Har suttit mycket på golvet på dagis, dammsög nedervåningen och när vi var ute på eftermiddagen kunde jag inte låta bli att riva lite i rabatterna så när jag tänker efter är det kanske inte så konstigt att jag haft så ont. 

Inskolningen går som väntat. Hon släpper mig inte med blicken men rör sig relativt långt ifrån mig för att undersöka nya leksaker och så. När ngn fröken försökt lyfta henne så skriker hon högt och spänner sig som en pinne. Men idag höll hon en fröken i handen under sångstunden. Gissar att det blir minst 2 veckor och rätt kämpigt . 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Gud stackare för att ha så ont! Hoppas det blir bättre och att det mest berodde på golvsittande och rafsande i rabatterna! Kram

Svar: Tack! Ja jag ska va superförsikrig
Fårfrun

2014-03-04 @ 22:13:26
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja, stackare önskar man kunde lindra på någe vis. Hoppas du får någon hjälp, kan man inte få akupunktur???? Ingen ska behöva ha ont.

Svar: Ja jag är beredd att prova vad spm helst
Fårfrun

2014-03-05 @ 07:19:29
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Emma

Vad jobbigt det låter får alla så?

Svar: Nej verkligen inte. Det beror till största delen på hormoner och hur man är byggd. Hoppad du slipper
Fårfrun

2014-03-07 @ 06:45:05
URL: http://smamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0