Hopplöshet

Har bokat tid för RUL ( rutinultraljud) spännande ska det bli. Och nyfiken är jag om de bekräftar förra läkarens gissning :-) 

Har bokat om 1årskontrollen på BVC , glömde fyra sista siffrorna på Tussen och sköterskan blev helt sur. Jag har jättesvårt för siffror och blandar ofta ihop det lite. Herregud jag gav henne två alternativ så så bökigt kunde det ju inte va. 
Okej jag jag kanske går lite i försvar och anledningen är väl att jag skäms lite. 

Jag är så snorig och täppt så jag typ får ta en skyffel och dammsugaren och jobba mig in i näsborren för att få lite luft. Är helt tjock i luft vägarna också, brukar bli så och har då brustabletter som är slemlösande men de får man inte ta som gravid. Sjukt jobbigt att andas i alla fall. Får nog ringa vc om det inte blir bättre. 

Jag måste köpa nya skor, gissar att det får bli ett par färgglada gympaskor och så får de funka med "allt". För färgglada är bättre en svarta va???? 




Sitter i lärarrummet nu och Tussen har somnat i vagnen, hon får sova nu och äta när hon vaknar och sen blir det väl lite lek innan hemgång. Det går katastrofdåligt rent ut sagt. Hon gråter och skriker så hon tappar luften så fort jag går :-( Idag var det gemensam sångstund också och då bröt Lammet ihop när hon skulle tillbaka till sin avdelning ,grät hysteriskt !!!

Behöver jag säga att det känns förskräckligt just nu. Vet ärligt inte hur jag ska ta mig igenom detta. Gråter inombords och vet inte hur jag ska göra. 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tänker på dig! Usch vad jobbigt med ledsen Tuss, förstår vilken stress du måste känna inför att börja jobba då! Går Lammet på samma dagis och avdelning? Annars, kan man inte sätta ihop dom?? Kram!!!

Svar: Det är samma dagis men olika avdelningar , de är ute gemensamt och har vissa aktiviteter ihop .
Fårfrun

2014-03-18 @ 11:29:49
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Veronica

Nä men usch oh fyyy!!
Stor stor styrkekram till dej!! Om jag ändå kunde gör något för er! Säg till i så fall!!

Svar: <3
Fårfrun

2014-03-18 @ 11:47:34
URL: http://tjokvawa.blogg.se
Postat av: Jannica Enneby

<3

Svar: :-)
Fårfrun

2014-03-18 @ 19:34:00
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0