Lila


Så sinnessjukt gott!!! Leverpastej med vit gurka, kesella med bär och ett glas jos. Gick och gjorde två mackor till sen

Varit en sväng på tippen, rensar som en galning :-) i långsamt tempo men gjort blir det. 

Sen handlade jag lite men det slet på rejält i höfterna idag. Mötte även en som jag köpt lite loppissaker av på Facebook . En babybjörn bärsele, en ny bilstol till lammet, och ett bord med två stolar i barnstorlek för 200kr vilka fynd va?! Ska visa bilder sen. 

Legat i soffan sen halv elva nu men krafterna vill inte återvända. Har rätt mycket samandragningar och han har rejäla gympapass där inne så till den grad att det faktiskt känns lite obehagligt. Alltså att känna en spark och liksom få kontakt den vägen är fantastiskt! Men när det känns som om ngt vill ut åt alla håll samtidigt känns det inte lika fantastiskt. 

Jag har aldrig trivts i målade naglar men i perioder målar jag dem regelbundet. Alltid ångrar jag mig!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0