Förvärkar

Har inte skrivit så mycket om det, rädd att det ska förändras då men i ca 1-1,5 v har fogarna varit väldigt mycket bättre. Jag har inte behövt kryckorna i samma utsträckning och inte tagit full dos medicin på hela tiden. Fortfarande medicin varje dag och utan bältet går det inte men är väldigt glad för de dagar jag fått. 

Nu har det dock kommit tillbaka en del men det kan ju ändras igen. I natt fick jag lite panik då jag fick rejäl  mensvärk som liksom inte gav med sig. Plötsligt slog det mig att lillebror kan ju bestämma sig för att titta ut tidigare!!!
Måste bädda sängen idag och nu på morgonen har jag och lammet sorterat bebiskläder som ska tvättas under dagen. 
Skrivit lista till bb väska och ska skriva ner instruktioner till mormor hur barnen vill ha det :-)

Känns plötsligt som om det är dags snart .

Kommentarer
Postat av: Nilla

Oj vad spännande det är. Hoppas att det fortsätter att vara bra dagar utan smärta.

2014-07-14 @ 06:15:04
URL: http://axelsmormor.blogg.se
Postat av: Eleonor

Jag blir allt lite smått avundsjuk, på en graviditet. Men jag är samtidigt skrämd för allt vad det innebär. Det är ju ingen dans på rosor med varken graviditet eller det som kommer efter.... men jag skulle ändå vilja uppleva de här förberedelserna, det verkar så spännande

2014-07-14 @ 23:58:14
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0