Aj

Ja jäklar va ont det gör att försöka sova, som om jag fått en spricka i bäckenet!!! Skitkropp!! Var uppe vid två i natt och gick ut på altanen, det var helt vitt och dimmigt och varmt typ 100% luftfuktighet tydligen , det är ju sjukt.


Kossorna kämpar på i värmen förstår inte riktgt hur de orkar. Men söta är de.

Nu ska vi göra en termos kaffe, mackor och packa badväskan för att ta oss ner till sjön. Det har varit rekordmånga människor där flera dagar nu, hoppas varje dag att de alla ska ha tänkt att de åker ngn annan stans på grund av alla folk. Men men det är ju en fri värld.

I morgon ska jag på lunch med tanterna mina, vi är ett gäng som hängt ihop i lite olika konstellationer rätt många år nu. Det ska bli så roligt. Vi är väldigt olika allihopa och samtidigt lika. Det är en hög man kan va sig själv med, sånt gillar jag. 

Tyvärr ska det bli varmt även i morgon men det får gå i alla fall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0