35 år



Jag är 35 år, alltså då är man ju jättevuxen. 
Hade någon frågat mig när jag var typ 18 hur jag ville att livet skulle se ut när jag var 35 skulle jag nog sagt...rest i världen , vara gift, hus på landet och barn, ett bra jobb. Och jo så är det ju, jag lever i min dröm men vägen hit var allt annat än rak och självklar. 

Jag träffade inte min Bagge förens jag var 25 år och hade då nästan gett upp hoppet lite. Men när han väl klev in i mitt liv så visste jag att det var han, det var han som var min själsfrände. I tio år har vi nu delat allt och jag är lika säker nu som då i själ och hjärta att det är vi för evigt. Det är en fantastisk känsla.

Vi reste tillsammans , vi gifte oss och vi drömde om barn redan tidigt i förhållandet. Det var en tuff resa för oss att tillslut lyckas bli föräldrar. En resa som varade under många svåra år, en resa jag valt att inte blogga om. Men nu är de här Lammet och Tussen, våra fantastiska flickor värda allt och snart kommer livets största överraskning hittills, lillebror Ludde. 

Vi bor i vårt hus på landet och även om det finns mycket jag önskar mig rent ekonomiskt och materiellt så är jag väldigt nöjd. Försöker att bara vara här och nu, att ta tillvara på det som är bra. 

Om tio år till...

Barnen 10,11 och 13, jag 45. Självklart Baggen vid min sida och förhoppningsvis betar vi av dröm efter dröm gemensamt. Badrum, tvättstuga, resa, nytt staket, bastu ....vi får väl se. 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilket härligt inlägg!!!! Jag fick gåshud när jag läste det här!!!! Vi har så mycket att vara tacksamma över och det är så viktigt att reflektera över det och påminna sig ofta! Tack för att du påminde nu!!!!!! ❤️ Puss och kram!

Svar: <3
Fårfrun

2014-07-07 @ 21:04:44
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Anna

Åh, såå fint skrivet! Blev rörd! Har följt dig sedan straxt innan denna graviditet blev officiell.. Har tänkt att 'lyckostar' med dom goa ungarna och nu kommer en till.. Därför blev jag snyftig nu, eftersom vi här hemma jobbar jobbar på att få barn och det inte 'går hela vägen'. Därför kändes det som 'lite av en lättnad' att det inte gått spikrakt för alla men sen kom även 'lilla surprise killen' oxå!!!
Gläds med er och önskar er all lycka! Varm kram Anna

Svar: Hoppas ni når era drömmar. Väldigt sällan är människors liv vad de ser ut att vara.
Fårfrun

2014-07-07 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0