Förändring

Ibland önskar jag att bloggen var helt anonym men nu är den ju inte riktigt det. Några vänner, några gamla kollegor och några nya kollegor har jag gett möjligheten att kika in ibland. Oftast roligt såklart men ibland vill jag vända ut och in på vissa saker utan att "verkligheten" skall ta del av det förens tankarna är klara. 

Hur som helst så blåser förändringens vindar och på måndag ska jag ringa till jobbet för att stämma av lite. Lyckades få tag i en parkeringsplats på samma ställe jag hade innan, kanon, var lite nervös för det.

Idag har vän och barn varit här och vi lunchade och lekte ute i snön , riktigt mycket snö nu. Längtar tills jag är smal och smärt och smidigt far fram i pulkan :-) 

Kommer ihåg julen innan lammet när vi var hos pappa. Ca 30 kg mindre vägde jag och var rätt vältränad. Vi skulle ut och gå men istället för att gå på vägen gick vi i djup snö över fälten för att förbränna mer. Alltså dit vill jag igen.  Vältränad och med en lust i kroppen att ta ut sig. 

Hänger på toadörren!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ha en fin helg! <3 Kram

2014-01-18 @ 14:13:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0