Faser

Alltså denna fas, för jag antar att det är en fas!!?! Det är alltid en fas, eller tänder. Jag hoppas den går över snabbt för dessa två skitdagar som den varit har varit knäckande . 
Tussen skriker hysteriskt när hon blir trött och slingrar sig som en orm hon vill ner på golvet , så fort man sätter ner vill hon upp osv och inget hjälper! Jag går liksom försöka att bara hålla henne igenom det och sen slappnar hon av och somnar, kanske tio min tar det . Låter kanske kort men dessa tio min är sjukt påfrestande. 
I natt var hon dessutom vaken 1,5 timme och gallskrek inte men var ormig och missnöjd. 

Jag har faktiskt haft ett bra matår hittills, kalas med tårta och kaka men i övrigt ok. 
Skulle vilja gå på långpromenad men tussen har ju fått för sig att vagnen är livsfarlig så det blir lite svårt. Kan kanske ta en med bara lammet eller själv, Baggen är ju hemma. 

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Småbarnstiden är tuff men bara att kämpa på, finns inget annat val <3

Svar: <3 ja det är väl så .idag har det gått bättre
Fårfrun

2014-01-05 @ 10:58:38
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0