Body

Igår och idag har jag överskridit kcal gränsen lite väl mycket. 
Igår blev det en påse nöt och bär mix till mellis ...endast 700kcal!!!


Idag blev det skogaholmslimpa både till frukost och lunch. Middagen blev ugnsgrillad falukorv och hemgjort potatismos, så gott men tog lite för mycket . 

I morgon blir det badhuset, ska bli så roligt. Med hänsyn till övriga badgäster letade jag fram en gammal hyvel för att försöka tämja benen. Nu vet jag vart Lammet fått lockarna ifrån!! Jag har tydligen lockigt hår på benen, alltså jan man ens ha det? Om vi säger så här det var väääääldigt länge sedan benen ansades ha ha gick nog ner ett kg. En sak som är skön och kanske också lite tragisk är att jag har ingen ångest att visa mig i baddräkt. Jag har liksom inte komplex för lite för stora lår eller en platt hängröv eller lite bullig mage eller bröst som går att vika flera varv i bikinin. Jag har ju alla de attributen och är så långt ifrån en pingla i bikini man kan komma, jag är liksom inte i samma liga som de som håller in magen lite och puffar upp brösten en aning . Det är ingen idé , jag siktar på att ha roligt !
Men klart jag skulle vilja se ut som för 30 kg och 4 år sedan!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur är det med dej vännen? Bättre från feber o så?

2014-01-23 @ 11:01:10
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0