Bajs

Hur fan är det ens möjligt??? + 3,8 kg. På en vecka, har visserligen misskött mig katastrofalt men ändå nästan 4 kg?!?
112,5 kg !

Jag vet jag har bara mig själv att skylla men ohhh jävla skithuve och skitkropp. Visserligen glömde jag väga mig när jag vaknade så vikten är efter kaffe och frukost,ska nog väga mig i morgon med men detta är veckans skitresultat! 

Kämpar på med lite "ickeblogglämpliga ännu saker" just nu i livet. Det är jobbigt och är det lite jobbigt, hej mat och onyttigheter. 

Nu har jag en vecka med färdigt matschema och alla saker handlade! Minimalt med utrymme för felköp

Kommentarer
Postat av: Köttbullen

Nä men åh vad tråkigt!! :( Usch, jag vet så väl känslan. Först känner man sig dålig och misslyckad för att man vet att man äter sånt man inte borde och alldeles för mycket av det, och sen när man trasig, misslyckad och eländig ställer sig på vågen så får man en stor näve rätt i nyllet som golvar en fullständigt. Snacka om att sparka på den som ligger. ;) Men det mesta är vätska, garanterat. Det är typ omöjligt att gå upp så där mycket i fett på en vecka (precis som att det är lika omöjligt att gå ner så mycket i fett på en vecka). Men vätska kommer fort och försvinner fort! Jag skulle rekommendera dig att skippa kolhydrater några dagar, för det binder vätska och är förmodligen en stor del av det du ätit fel under veckan. Och då kommer du se att om 3 dagar så är du förmodligen i princip tillbaka där du var förra veckan. Ge inte upp! Heja på!

Svar: Tack :-) <3
Fårfrun

2014-01-27 @ 10:56:21
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Postat av: Köttbullen

Nä men åh vad tråkigt!! :( Usch, jag vet så väl känslan. Först känner man sig dålig och misslyckad för att man vet att man äter sånt man inte borde och alldeles för mycket av det, och sen när man trasig, misslyckad och eländig ställer sig på vågen så får man en stor näve rätt i nyllet som golvar en fullständigt. Snacka om att sparka på den som ligger. ;) Men det mesta är vätska, garanterat. Det är typ omöjligt att gå upp så där mycket i fett på en vecka (precis som att det är lika omöjligt att gå ner så mycket i fett på en vecka). Men vätska kommer fort och försvinner fort! Jag skulle rekommendera dig att skippa kolhydrater några dagar, för det binder vätska och är förmodligen en stor del av det du ätit fel under veckan. Och då kommer du se att om 3 dagar så är du förmodligen i princip tillbaka där du var förra veckan. Ge inte upp! Heja på!

2014-01-27 @ 10:56:25
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Postat av: Linda

Fy ändå, vad trist :-( Du har säkert samlat på dig vätska. Antingen för att du ätit för mycket av det sämre slaget eller är det den tiden på månaden. Ge inte upp utan fortsätt kämpa :-)Det kommer

Svar: :-)
Fårfrun

2014-01-29 @ 10:12:31
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0