Förkyld

Alltså igår var jag en sån hormongalen idiot. Jag var sur och otrevlig hela dagen, gormade och fräste. Bad Baggen om ursäkt på kvällen och pussade lite extra på ungsorkarna. Som tur är känns det bättre idag. 
Idag har jag dock lite ont i halsen och känner mig lite småfebrig men det går nog över det med. Antar att det är samma som Tussen haft lite grann, hon har varit så grinig och missnöjd. 

Och här har snön kommit igen!!! Va är det för sätt va, vår ville jag ju ha . Ekbacken bakom huset var så vårig och snöfri häromdagen och nu, vit.

Vägde mig i morse 108,8 står jag still på vilket känns kanon!


Kommentarer
Postat av: Tessan

7 bakslag får man räkna med enligt bondepraktikan.. Det här var nr 2 tror jag, så bara 5 ggr till sen kan du plocka fram utemöblerna! ;)

Svar: Ger ju lite hopp ha ha
Fårfrun

2014-02-20 @ 09:48:10
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0