Flyt



Är så otroligt stolt, nöjd och tacksam att det går så bra med vikten. Tycker också att det är lite konstigt men protesterar inte :-)
Jag bantar absolut inte utan äter bara nyttigt eller jag försöker dra ner på det söta och vita. Har bara varit tufft ett par gånger och hoppas det flyter på på detta sätt ett bra tag till. 

108,8 kg är ju kanon, vägde 113,8 kg på årets första dag då jag precis plussat! Alltså fem kg har jag gått ner!!!!! Kanske kanske är det inte orimligt ändå med en maximal uppgång på 5-8 kg . 

Ser fram emot i morgon då vi ska på ultra. Hoppas allt ser bra ut och att det bara är en liten skrutt. Vill så gärna veta kön men det får vi inte i morgon då det är för tidigt. 

Nu blir det lite flyttstädning. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är! För mig har det gått åt andra hållet, från 108 på inskrivningen till ca 111-112 nu. Blä.... Kämpar på med maten men att ära är det enda som hjälper mot illamåendet och det finns verkligen ingen ork att röra på sig.

Kämpa på!

Svar: Jobbigt är det, hoppas illamående släpper snart
Fårfrun

2014-02-17 @ 09:31:44
URL: http://jsdagbok.bloggplatsen.se
Postat av: Jannica

Va skönt att du känner dig stolt :)

2014-02-17 @ 15:49:34
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0