Ahlgren och jag

Ja alltså jag gjorde en beräkning och en bedömning och tog beslutet att en halv påse bilar är ca 200 kcal och att det faktiskt fanns utrymme för detta i matbudgeten. 
Jag åt och jag gjorde det utan dåligt samvete även om det var onödigt. 

Måste se till att det alltid finns morot och frukt hemma! Ofta är det just det där att tugga på något bara och då är det ju bättre att knapra morot än kex. 

Igår berättade vi för Lammet att mamma har en liten liten bebis i magen. Va får jag se sa hon och lyfte på tröjan , vi försökte förklara men nja hon fick nog inte ihop det riktigt . Blir nog enklare när magen växer, ska låna lite böcker också :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; det är helt obeskrivligt skönt! Just nu bor vi i ett litet hus på 40 kvm utan tvättmaskin. Tvättar hos mamma som bor 4 mil enkel resa bort. Det funkar bra så länge vi är två men med liten bebis känns det inte optimalt. Nya lägenheten är en trea på 81 (!!!!) kvm, var ju som ett slott ;-)

Svar: Härligt
Fårfrun

2014-02-19 @ 13:55:42
URL: http://jsdagbok.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0