Smärta

Tänk att allt det blåa känns som brinnande eld med små spjut i!!!


Om jag kunde förklara hur förbannat jävla ont det gör!! Vad nu det skulle hjälpa. 


Igår bröt jag ihop typ tre gånger av ren smärta. Det är helt sjukt, högra delen av höften liksom låser sig och det är svårt att hitta någon ställning alls som hjälper. Igår funkade det att stå på ett ben, det som gör mest ont skumt och liksom ha böjda knän. Ska ringa läkaren idag, det går ju inte att ha det så här längre. 
Blir väl sjukskriven i ngn grad gissar jag, skönt och struligt. Dagis, föräldraledigt, jobba ja det är mycket som ska pusslas ihop. 



Så här ser bältet jag har nu ut. 

Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Va jobbigt, hoppas du hittar något som lindrar smärtan lite!

Svar: Ja verkligen. Tack
Fårfrun

2014-04-24 @ 16:31:29
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Linda Rö

Hoppas verkligen att du mår bättre...

Tack för titten på min blogg.. Tyvärr är den dåligt uppdaterad och jag är numera i v. 32+4.

Kram

2014-04-27 @ 17:28:21
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0