Gott

Baggen fyller år idag och han fick ett paket kakor igår, jag tog en i går och sen ingen mer!!!! Bra där känner jag. De var väldigt goda och jag har varit påväg ett par gånger men hållit mig :-)



Det blev äggröra med massor av ost och en lingongrova med bregott till frukost i stället för en shake... Så gott men liksom så fort jag bryter " planeringen" känner jag att det svajar lite. 

Men jag kämpar på! Kollade lite på tv idag och de pratade om det här 5:2. Alltså lite så är det ju fast tvärt om att jag ofta sköter mig mån-fre och sen lörd sönd. Brakar det loss. 
Skillnaden är ju att man äter mer än 500 de dagarna. 
Alltså 500 kcal är väldigt lite ! Förstår inte riktigt de fem dagarna hur mycket får man äta då?? Och liksom om an slår ut det på en vecka bit det kanske 12-1400 kcal om dagen och då kan man väl lika gärna äta det ? Eller? 
Har själva svälten någon effekt??

Jag kör på lite som jag brukar med fårmetoden :-)



Kommentarer
Postat av: Eleonor

Min personliga åsikt är ju att man likagärna kan äta 1400kcal per dag istället för att tvinga sig själv att vara ashungrig 2 dagar i veckan... Jag tycker inte om att vara hungrig, jag har svårt att koncentrera mig. Men så är det ju med alla metoder, det funkar helt enkelt inte för alla :)

Fårmetoden, vad är det? :D

2013-09-19 @ 21:28:31
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fårmetoden är nog den bästa för dej!
Hur har det gått idag?!

2013-09-23 @ 11:14:20
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0