Bönder

Idag börjar min favorit serie eller en av dem i alla fall. Bonde söker fru :-)

Det går bra med maten och shakerna men jag är väldigt godissugen alltså typ döda för choklad sugen!!!!
Storhandlade idag, underbart då det ekat tomt i skåpen länge, hade liksom halkat efter med inköp av basvaror. Det blev så dyrt så när jag checkade ut i djälvskanningen frågade den om jag var ett företag ha ha nästan 3000 gick det på. Dyrt eller mycket pengar såklart men om jag småhandlar blir det ännu dyrare. 



Har betalat räkningarna också så nu är man pank igen !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kommer oxå behöva göra en sån där riktig storhandling när jag har flyttat. Inget kul när man ska betala för det men skönt när skåpen är fyllda igen!

2013-09-26 @ 20:38:39
URL: http://renaramavera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0