Runkeeper

Jo så det har jag installerat nu va så det inte blir ngt fuskande med kilometrarna ha ha. Nej men mest för att det ska bli lite kul att se hur långa mina rundor är och som jag förstått det berättar den om jag går för långsamt och jämför med när jag gick tidigare och så. Lite kul tror jag. 

Det går lite bra med mat och motion och det går lite dåligt. Är faktiskt lite nervös att det ska vara plus på måndag! Vet ju att det förr eller senare blir ett litet plus men vill inte. Tänker va superduktig imorgon då kanske det löser sig ;-)


Korv och äppelgrill till lunch riktigt mysigt. 


Helt fantastisk mossa eller lava eller vad det nu är, så vacker. 



Fotade denna i en butik blev så sugen att prova göra själv. Skulle man kunna ha en sån på en grav i stället för en krans??? 

Börjat med lite Hallowenpyssel oxå


 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Runkeeper är en bra app, jag har använt den i kanske 1 år nu. Den sporrar, i alla fall mig, att ta i lite mer varje gång. Antingen gå lite längre eller lite snabbare :)

Jag hoppas att du kommer trivas med appen du också!

Svar: Hej har du bara gratisvarianten av runkeeper ? Är lite sugen på att utöka :-) gillar den massor
Fårfrun

2013-10-06 @ 22:34:30
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0