Lunch

Varit på lunch med tjejerna från jobbet, tänker fortfarande nya jobbet. Riktigt trevligt men tiden går så snabbt, får bli längre dejt nästa gång. 
Va upp en sväng på kontoret också tänkte stämma av en del med chefen men hon va upptagen. Känns inte helt hundra att gå där i korridorerna, känns liksom inte så bekvämt eller va man ska säga. 

Innan det passade jag på att ta en promenad i storstan , det gick långsamt långsamt med många stopp. Tussen var rätt missnöjd men när hon fick ett lönnlöv att tugga på blev hon nöjd. 


Så härligt med hösten !






Valde sallad till lunch visserligen med bröd till men det var ju inte pizza i alla fall. Sen skulle jag byta på tussen ...inget skötbord bu bu för Texas longhorn, blev lite lite sne så då bytte jag på henne vid bordet! Ja va fan lixom.  Hade såklart inte gjort det om hon bajsat men alltså jag lackade ur lite .

Nu ska jag hämta lammet och borde dammsuga när jag kommer hem men vi får väl se. 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gu så duktig du är!
Det är inte jag, men försöka duger ju oxå!

2013-10-11 @ 11:25:29
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0