Luna



Alltså jag vet , sjukt dålig bild men jag var tvungen att försöka. En helt enorm fullmåne som liksom lyste upp hela baksidan och hagen i en fantastisk spöklik färg . Kallt ute och stjärnor på himlen. 
Har påbörjat första kaffekoppen, Tussen leker här på golvet och baggen och lammet snarkar. 

Idag tjuvvägde jag mig :-) glad tant. Ska på kalas idag och jag vet redan nu att det blir en nästan äckligt söt maräng tårta och massor av kakor och bullar... Jag har ju ätit det varje år * 3 det är så många jag är med och firar i det hushållet så jag borde ju veta vad det smakar och inte ens behöva ta en liten bit.  Oj oj vi får se hur det går. 

Siktar på en morgonpromenad när Lammet vaknar. Mitt mål att gå tio mil till jul tror jag kommer gå bra, är snart halvvägs . 

Har hoppat på en utmaning också, invägning varje måndag hos http://viktigt50.wordpress.com/?!? Dålle jag nog lägga av, jag är nöjd med er mins kära följeslagare men nu är väldigt dåliga på att kommentera. Jag vet det är jag med i perioder :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken bra grej att sätta mil som mål! Tack för tipset! Hoppas morgonpromenaden var skön! Kram!

2013-10-19 @ 10:17:51
URL: http://renaramavera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0