Lista

Laga alfonsboken
Göra gravdekorationer
Göra klart överkastet
Sy i knappar i jacka

Rensa och städa "min" garderob.
Såga ner tre träd
Gräva en ny rabbat/lägga i koskit

Göra tegelpannor, pynta. 
Framkalla kort!!!!!


Ja lite så ser kvällens lista ut, alltså inte vad jag ska göra i kväll utan närmaste framtiden. 
Älskar listor!

I morgon vägning, har skött mig skapligt idag, blev visserligen 100gram mörk choklad med nötter men rent kallorimässigt fanns utrymmet även om jag rent mentalt hade mått bättre utan . 
Har äntligen lyckats säga upp viktklubb också, jag som höjt dem till skyarna så många gånger blev grymtbesviken nu sista gången. Jättedålig har sajten blivit, tråkigt! Jag gick ju ner nästan 30 innan lammet och  nästan lika mycket innan tussen med stort stöd av viktklubb. Nu har jag lite olika appar till stöd och er såklart :-)

Första delMålet är tvåsiffrigt på julafton. 

Nu ikväll när jag skulle ta in katti , vår lilla buskatt så ropade och ropade jag både på fram och baksidan. Tillslut kom hon rusande in för att vända tvärt ut igen?!?! Lockade på henne och hon kråmade sig, jamade och höll på men ville inte riktigt komma. Tillslut fick jag in henne men ups det var visst inte hon det var en annan katt, typ dubbelt så stor och kolsvart. Katti är svart med en vit fläck under hakan. Fick ut den rätt snabbt och då kom katti och så drog de iväg. Känner att det är nog dags för blommor och bin snacket snart!
Sen kom hon in och körde sitt vanliga kvällsgos. Hon vill då bli klappad och spinner helt galet högt, måste filma det ngn gång . Hon får fortfarande sova inlåst i tvättstugan hallen och ett rum till, hon far omkring så dant på natten annars, och nattsömnen är såååååå viktig den lilla jag får så då vill jag liksom inte jaga katt.
När hon hör att vi vaknar på morgonen sätter hon igång och jamar och skriker tills vi kommer och släpper ut henne. Då liksom lägger hon sig på rygg framför fötterna och vill bli gosad med, sötisen .

Lammet har nu bara blöja på natten, underbart och igår och idag gick det även bra med nr 2 på pottan. Har kommit i brallan innan. Hon börjar bli stor min lilla vilda vackra envisa flicka . 

Hjälper mormor med kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0