Kastanjhjärta

Jag går och går det är skönt, nästan bäst när det regnar. En fot framför den andra kroppen vet och hjärnan liksom vilar. 

Tänker på livet och döden. Pysslar med gravdekorationer till de dom inte längre finns här.  Ett hjärta till mormor av kastanj, bästa mormor vad jag saknar dig.  








La kastanjerna i en form liksom hårt packade, hällde lim i skarvarna och tig bort formen. Blev riktigt bra :-) 

På fredag ska jag dricka 2 glas rödvin och äta en köttbit, avokado, tomat och sallad . Frågan är hur jag ska göra med chokladen??? Jag vet ju vad choklad smakar och njutningen är relativt kort, hmm fast det är ju gott. 




Livet sätter sina spår, jag ser sliten ut, lite ragguggla, finns det raggugglor?? 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä men det finns ruggugglor, har inte sett nån på väldigt länge!
Finns här för dej alltid!
Kram

2013-10-22 @ 13:28:19
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0