Bonde

Alltså bonde söker fru. 
Den här sommaren blir som varm kolasås på vaniljglass... Det är gott dä. Hur go är han inte och " ho ä lite som bomull" jag dör så go han är.




Jag är inte snabb att dömma men så här är det. 
Värmlandsbonden nisse gifter sig med bomull,  pär bonden väljer fel och hon den blonda han valde  är en liten bitch. Getabondan marlene väljer Norrland , ett bra val, tur att hon valde bort han med jättekransen han kändes riktigt otäck. 
Östgoten micke får det nog kämpigt men det blir hon i röd jacka. 

Bästa nöjet näst efter Antikrundan  och sons of anarchy såklart och walking ded. 

I morgon blir det en promenad och så ska jag fota lite till nätloppis och eventuellt dammsuga. 

Idag har varit en obra matdag. Frukost shake, mellis shake, lunch en bar två äpplen pallade under promenad mellis nr två mjuk macka med bregott och kaviar och två knäcke med samma pålägg . Middag spagetti med köttbullar och hamburgaredressing. Blev som en klump i magen med spagettin och triggade igång sockersuget så lammets lördagsgodis rök på 2 sekunder, ett litet rör smartis . 
Nu trött! Ska mellanväga mig i morgon måste upp på banan igen. 

Just det hämtade ut jackan idag så nöjd! Byxorna fick åka tillbaka då det saknades en halvmeter tyg i midjan typ, beställde ett par nya i 3 xl det ska väl ickeröva få plats i!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0