Ännu en måndag



Köttfärslimpa av Lammet, ja faktiskt fick hon krydda nästan helt själv och gegga ner smeten i en form. Blev ok. Till det en supergod svampsås på champinjoner och trattkantarell. Sallad som jag finhackade och lite risoni. 

Idag har lammet pendlat mellan att gråta av frustration över diverse olika saker och att vara en solstråle. Hon har haft dansuppträdande, berättat en rätt invecklad saga om en mus och nu sover hon sin första natt utan blöja! Stora tjejen min. 

Hoppas att de är lite mer i fas med tiden i morgon, idag vaknade de vid fyra!!!

Passar på att påminna lite om att jag vill vara anonym i bloggen. Ni är ju ett gäng som läser som känner mig och ja tänk på det bara. Det finns de som står mig väldigt nära som inte vet om att jag har en blogg och så vill jag att det ska förbli. 

I morgon ska jag gå den sista kilometern för att ha gått tio mil. Måste klura på nytt mål :-) älskar runkeeper 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0