10 mil

Ja då har jag gått tio mil :-) började 6 oktober och satte som mål att gå tio mil till jul. Då hade jag inte gått på över ett år. Graviditet med svår foglossning och lathet kom i mellan. 

Det är så skönt att va igång igen, älskar att gå. 
Vet inte vad jag ska ha som nytt längdmål?? Har ett mål som är att jag ska ut och gå tre gånger per vecka i alla fall. Det kanske räcker just nu. 


Dagens promenad var inte lång och inte snabb men en av de mysigaste på länge. Hela familjen plus katten gick ut i kohagen, har druckit varm oboj, hoppat över komockor och ätit pepparkakor. 

När vi kom hem bakade vi muffins supergoda blev de. Har bestämt att jag har en dag inom parentes idag. 

Baggen är föräldraledig idag underbart. 

Kärlek

Tänk ändå vad häftigt det är att man kan hitta en människa som man vill dela hela sitt liv med. Att den människan sen känner på samma sätt är ju fantastiskt . 

Att den människan sen finns kvar både i med och motgång det är sann kärlek. Jag vet att min Bagge älskar mig, jag har fel och brister gör saker som gör honom lite galen ibland men han tycker om mig i alla fall. 

Och som jag älskar honom! Min man, min styrka. Jo jag är nog rätt stark i mig själv, klarar rätt mycket på egen hand men med honom kan jag vara svag. Han plockar så ofta fram det bästa i mig, lyfter mig när jag är på väg att falla. Ibland tror jag att han gör det medvetet men oftast genom att bara finnas där och vara han som bara han kan. 

Jag älskar och det är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till dina 10 mil! Riktigt bra jobbat!!

Härligt med kärlek!
Puss

Svar: :-)
Fårfrun

2013-10-30 @ 15:42:33
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Linda

Det är kärlek att bara vara i en kohage med sin mest underbaraste och sina dyrbaraste.

Svar: <3
Fårfrun

2013-10-30 @ 19:21:59
URL: http://lindajsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0