1 mil

Så jäkla störigt när runkeeper inte funkar som den ska. Tog mig ut idag efter mycket om och men, knallade på i bra tempo eftersom båda slocknade rätt omgående . Efter ett tag försvann"teckningen" provade dock att ta ett kort där jag vände och det hjälpte lite. Den gjorde då någon slags markering vid vändpunkten .Kortet togs strax över 5 km hemifrån vilket innebär att jag gick lite mer än en mil !!! Så jäkla skönt. 



Maten i helgen ok men har blivit en del choklad, skyller på mensen som klampade in med dunder och brak och tog min själ i besittning !

I morgon vägning lär inte va så fina siffror som det var i fredags morse men ett minus ska det i alla fall vara. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker runkeepern gör så ofta, lite tråkigt.

Svar: Ja men man blir så irriterad, lite komiskt att man kan bli så störd sv tekniken... Man kan ju lämna telefon hemma oxå :-)
Fårfrun

2013-10-28 @ 22:55:02
URL: http://tankarhittditt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0