Plus

Igår däckade jag i soffan 20.00 jag vet den exakta tiden för jag minns att jag hörde introt till så ska det låta. Gick i säng 21.30 och vaknade kvart över fyra av lammet. Samma i fredags kväll däckade stenhårt i soffan. Är så slut liksom att så fort jag kopplar av slår jag ihop. Den är liksom ingen fin liten mjuk insomnande utan från vaken till tungt snarkande och dreglande troligen även fisande på två sekunder !!

I morse var det plus på vågen 0,6 plus men det är ju inte vägdags förns i morgon så vi får väl se, gissar att det kan bli ngt större då det liksom brukar komma någon dag efter tycker jag. Men idag ska jag vara duktig med maten och kanske även få till en promenad. 

Tussen förflyttar sig allt snabbare, inte liksom helt krypande ännu men framåt går det. Stora tjejen, hon äter allt man lägger framför henne. Som en liten Kobra hugger hon in på majs, morot, tacoköttfärs, bröd, kex osv. Favoritleksaken just nu är en träslev och syrrans lockar!

Lammet är som vanligt underbart rolig och en sann teaterapa, hon dansar och snurrar och sjunger och styr och ställer. Hon älskar att säga att baggen är min prins/ kung och då vill hon att baggen och jag ska dansa ha ha mycket man gör för sina små. Så sitter hon med sina små tidrande ögon och ler och säger ohhhh vackert  . 
 Hon säger även nej till det mesta när man har bråttom och liksom stänger av hörseln när jag vill henne ngt. Hon tjuvnyper din lillasyster och petar gärna på henne om hon somnar i vagnen. 

Älskar när de "leker" med varandra, när de skrattar ! Kärlek

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men vilken underbar liten person hon är lammet!! :)

Svar: :-)
Fårfrun

2013-11-03 @ 20:58:44
URL: http://renaramavera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0