Pannkaka

Nu är den hemma :-)



Varför ser det alltid ut som om ugnspankakan ska ta över hela ugnen??
Alltså lock eller kork?? Kork på flaska och lock på burk eller? Alltså sån sprutsyllt har den då lock eller kork?är ju liksom en burk på en flaska.

Jag fick ett utbrott på den förut då det blev stopp i den då jag halshögg den!! Tänkte skriva ett argt mail till tillverkaren oxå ha ha fast nu när jag lugnat mig lite känns det kanske lite överdrivet. 

Å andra sidan mailade jag en gång när jag var förbannad på ett kaffepaket!!! Och det jag klagade på har de nu ändrat! Antagligen enbart på grund av mitt arga mail :-)

Det har gått skapligt med maten i veckan inte strålande men ok fast nu kommer ju helgen!! Jag ska verkligen försöka få till ett minus. 



Kommentarer
Postat av: Jannica

Gick "stölden" bra? :D

Svar: Japp :-)
Fårfrun

2013-11-22 @ 11:51:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Anonym

Å så gör min ugnspannkaka med riktigt fluffig och när jag tar ut den så blir den bara platt.

Har läst ikapp en massa och får säga grattis till lilla Tussen :) insåg då hur längesedan det var jag körde på med bloggandet och sen när det börja dra lite i bloggtarmen och det vankas nystart på viktresan så blev det ny blogg med, får jag länka dig även i denna blogg?
Läste om dina julförberedelser så Matteo och jag börja idag vi med i hans rum :)

Svar: :-) klart du får , har tänkt på dig faktiskt!
Fårfrun

2013-11-23 @ 12:07:39
Postat av: lavendla.blogg.se

Nej men varför blev jag anonym?

2013-11-23 @ 12:09:22
URL: http://lavendla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0