Hjul

Frukost: chokobanan shake
Lunch: chokobanan shake
Middag:falukorvgryta, sallad
Mellis : chokobanan shake

Alltså utöver detta planerade intag har jag ätit säkert 2 portioner korvgryta under tiden jag lagat maten. 

Värdelös dag, varit hungrig och sugen hela dagen. Förmiddagen var bra då vännen min var här men alltså eftermiddagen !!!! 

Inget jag gjort har funkat. Försökt laga däckskiten till vagnen men hittar ju inte hålet! Hoppas baggen orkar hinner fixa det ikväll. 





Vi gick ut i spöregnet för att få tiden att gå, lammet halkade, fick gunga i huvudet, cyklade omkull och tussen gnällde typ hela tiden . Jättemysigt!

Jag tror det blir att åka och införskaffa ny dammsugare i morgon , måste ju ha det liksom. 

Är så jäkla röksugen så jag håller på att bryta ihop, varför då liksom? Snart två år sedan jag hade mitt enmånads återfall.

Kommentarer
Postat av: A

Stackarn. Det var inte lätt att få en gunga i huvudet.
Kram kram

Svar: Nej va lite synd om henne , idag bättre !
Fårfrun

2013-11-12 @ 21:16:11
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0