Bullar

Åkte och handlade, köpte inget godis . Kom hem och bakade pepparkakor, bullar och långfranska. Åt!! För mycket men alltså nybakat bröd och nybakade bullar, det går fasen inte att låta bli . 



Lilla lammet förstod inte riktigt när vi gjorde pepparkakor , hon trodde det var trolldeg. Sötungen !




Gjorde lite fel när vi gjorde bulldegen, tog dubbel sats på jästen och smöret men inte på resten tror jag?!?! Blev en lite segare deg men fin , bakade ut den med en hand då jag hade en grinig liten tuss på armen, det gick men rekomenderas inte. bullarna smakade lite wienerbröd när de var varma, nu när kalla var de rätt torra . 

Knät bättre men inte bra. Var ute en sväng förut , lammet cyklade lite och jag gick, inte långt alls men det känns lite nu. 



Fick brev att jag måste ta om mitt cellprov, konstigt då jag också för någon v sen fick ett brev där det stod att det såg bra ut?!? Ja ja bara att knalla dit igen. 

Ni glömmer väl inte att ta cellprov med regelbundenhet . Det är sååå viktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0