Hormoner

 
Ja jag börjar gissa att det är hormoner i kombination med sömnbrist som gör att humöret är så svajigt. Idag tex vaknade jag och bara kände att allt va skit, liksom menstjurig gånger tio. 
Men det är väl så när man ammar!
 
I morgon blir det besök på jobbet, känns lite nervöst och roligt på samma gång. 
 
I morgon vet jag att det åter blir ett plus på vågen men det är inte mycket att göra ngt åt nu. 
Så här såg jag ut när jag klippte gräs idag, 15 kg lamm på ryggen. tussen i vagnen sov och baggen sågade med motorsågen . Tussen sover helt klart bäst när det är mycket ljud. 
just nu sover hon men idag har hon haft ont i magen och skrikit en del och varit missnöjd typ 80% av tiden. 
När jag klippt ett tag kom grannpojken ner på cykeln. Han undrade om han fick klippa gräset med deras åkgräsklippare?????  ehhh jo det går bra . Så nu har vi bestämt att han klipper ca 1 gång i veckan i tio v från och med skolavslutningen för 50 kr gången. Så sjukt värt det.  Till saken hör att han älskar den där gräsklipparen men de har för brant matta hemma för att han ska få köra så mycket där. Men här kan han köra nästan överallt . 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Kan han komma och tvätta mina fönster också? Nä men jätte bra deal både för er och för honom.

Svar: Om han når upp han är bara 10 år så det är ju lite barnarbete så att säga billigt och bra
Fårfrun

2013-05-12 @ 19:56:34
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0