Avslag

Hur länge ska man ha det egentligen? Börjar bli rätt jobbigt faktiskt. Ska fråga i morgon på BVC de borde ju ha lite koll. Helgen har varit fin, lammet har sånna otroliga toppar då hon är rolig så både jag och baggen skrattar högt och så är hon så mjuk och fin kommer och klappar på kinden......för att i nästa stund spotta skrika och slänga sig på golvet!!! 2 års trots så det smäller om det:-) vi försöker hantera det men oj vad det tar på krafterna. De har i alla fall sovit skapligt vilket gjort sitt till. Kanske borde döpa om bloggen till sov och vaken bloggen? Men det är vad livet handlar om just nu. Maten eller snarare godiset och chipsen har fullkomligt flödat i veckan....inte bra och jag känner att det är dags att bryta detta. Jag filar på en utmaning/plan för att ta tag i det :-) kanske ngn vill haka på , återkommer i detta. Kaffebryggaren gick sönder igår så idag står inhandlande av en sådan och en skottkärra på schemat. Mormor och lammet ska hänga, och jag och tussen ska till mediamarkt. Hur blir man brun och fräsch utan att sola? Vill va solkysst och ha blonda slingor i stället för gråa strippor och vita degiga ben...... Känner mig alldeles kär i min bagge det är en härlig känsla :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har jättegott kaffe....

2013-03-18 @ 19:50:00
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0