1

Första dagen ensam hemma med två barn och en så länge går det bra!

Vägde mig i morse och 114 kg så minus tre kg till på en vecka av en diet bestående av choklad, tårtor och chips mackor och pizza.

Idag börjar jag dock dra ner på sockret och ska försöka äta nyttigt, ingen bantning men hälsa i fokus. Ska be baggen ta kort på magen också när han kommer hem. Men jag tycker det känns som att den dragit ihop sig rejält. Men ärret har liksom dragit ihop sig så det är som en limpa längst ner, svårt att förklara men det lär ni ju se när jag släpper bildbomben på magen ;-)

Lammet såg en reklambild på datorn , typ Pamela Anderson och ropade glatt kolla pappa e mamma! Lilla hjärtat vet hur hon ska plocka pluspoäng :-)


Mindre roligt är att vid de tre promenader vi tagit oss ut på så har jag varje gång känt av fogarna! Hoppas att det bara är att jag måste få tillbaka lite vardagsmuskler och så går det över. Sen har jag ont i knäna, men det tror jag tyvärr beror på att jag faktiskt varit/ är så tung som jag är. Så nu är det hälsan i fokus som gäller.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tebax

2013-03-04 @ 20:57:21
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: A

Hälsan i fokus. Det låter jättebra!
Kram till dig

2013-03-05 @ 06:23:14
URL: http://Motnyalivet.blogg.se
Postat av: emma-isabella

Den dieten skulle jag gilla :P

2013-03-10 @ 23:43:06
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0