Jun. 24, 2013

Jag börjar känna mig glad på riktigt och inser nog att jag varit väldigt sänkt en period. Känns skönt att det börjar vända.

Vi har numera en katt, vi tror hon heter katti . Jättesöt och så snäll. Visst säger väl katter ifrån om de blir burna på lite för mycket??? Liksom fäller ut klorna och springer iväg.
Lammet bar omkring på henne så mycket att tillslut fick jag säga till ordentligt att nu måste katten få sova lite.

Hon har ätit och druckit men inte varit på lådan ännu, har satt ner henne kanske tio gånger. Hoppas hoppas hon gjort ngt där när vi vaknar i morgon . Jag tycker hon är lite benig som om hon inte fått så mycket mat, hon åt nästan direkt i alla fall.

Nu har vi stängt till dörren så hon är i tvättstugan, hallen och ett rum till. Tänkte försöka att det blir hennes trygga vrå. Självklart ska hon få va i hela huset och hon har redan varit överallt men liksom så att hon känner sig lite trygg.

Vikten var plus ca 1 kg men inte så konstigt med tanke på helgens alls osunda val.

I morgon hoppas jag hinna måla stugan en sista gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0