Helgen typ

 
 
Har skaffat instagram och är så sjukt fast!!! Så otroligt roligt. Håller på att lära mig .
 
Vädret har varit kanon och vi har varit ute och fixat. I morgon ska vi hämta en lekstuga :-) så glad. 
Har sen vi var och tittade på huset för snart 4 år sedan haft en bild i huvet att den ska stå på en speciell plats. Hoppas det blir bra. 
Det stod i annonsen att det var som en byggsats från Ikea , kan sluta hur som helst. 
 
I fredags var jag på babyshaower/tjejmiddag med tjejerna från mitt gamla jobb. Det var en energiboost! Jag inser vad jag saknar dem och hur viktigt det är att jag kommer ut lite. Tussen fick följa med och hon skötte sig galant, käkade och slocknade :-)
 
Har även haft det lite kämpigt. Konflikter och negativa känslor. En dispyt med någon som står mig nära.
 
Jag är också i en period då jag känner mig så jäkla arg typ varje dag. Jag får som små galna utbrott, är liksom tjurig och gnällig. På gränsen till larvig skulle man kunna säga. Liksom hormongalen känner jag mig. 
 
Baggen har verkligen stått ut med mig och stöttat, skulle vilja göra något fint för honom. 
Fick ett litet bryt efter att vi varit på Bauhaus och köpt gungan. Lammet hann bajsa två gånger, tussen skrek det var varmt och sol överallt. 
"Nu står du här och andas och dricker lite festis" sa baggen och ställde mig i skuggan med tussen i famnen. Sen gick det ok. 
Väl hemma var det baggens tur att stå i skuggan och andas och dricka lite....många skruvar var det !
 
Idag har jag köpt massor av blommor som ska planteras. Köpte två krusbärsbuskar oxå, 25kr styck!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst är det kul med instagram!! Jag är helt såld jag med! Jag längtar tills vi får hus (nån gång) då ska jag också planera och plantera och ha mig, det är drömmen!!!!

Svar: Instagram herregud bästa på länge
Fårfrun

2013-06-09 @ 22:01:09
Postat av: Veronica

Hjärtat! LOVE YOU!

2013-06-10 @ 08:37:42
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0