Dag 1

Igår åt jag chips och choklad till biggest looser idag kesella!

Nystart ja jag vet jag har sagt det förut ungefär tusen gånger och jag kommer med största sannolikhet att säga det igen.

Jag är sån helt enkelt . Skillnaden nu från i maj är att jag känner mig motiverad och vill gå ner i vikt. Jag tror inte riktigt motivationen funnits efter tussens ankomst förens nu. Motivationen finns alltså . Orken nja sådär men jag har inga superhöga krav.

Jag ska bara inte svulla godis, glass, kakor och chips. Jag ska undvika vitt bröd och dra ner på pasta .

Jag ska komma igång med promenader vart efter och jag ska börja bekanta mig med löpbandet.

Jag kommer att ha naturdiet hemma både i shake och bars att ta till när det måste gå fort eller när jag vet att. Jag ska tex äta något mastigt till middag och behöver lågkallori lunch. Barsen är fikabröd och godissubstitut, dela i flera små bitar så blir det som godis . Jag kommer inte att liksom ha vlc som det dagliga utan det är viktklubb och räknande av kcal som är min grej.

Vet ni vad min motivation är då?? Jo jag vill bli snygg, så ytligt är det. Jo jag vet jag är fin som jag är och ni är flera som tycker om mig oavsett övervikt eller inte. Men jag är inte den jag ser i spegeln ! Jag är lite fastare, lite gladare och ca 20-25 kg lättare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0